Macerayı Sevenler İçin Türk Gezginler-Bölüm 1

Merhaba Arkadaşlar bugun kaliteli içerikleri oldugunu dusundugum türk gezginleri göstericem.Yabancı gezginleride tanıttığım bir yazım olacak.Fakat şimdi türkleri göstericem.
1:Emre Durmuş(Yol Günlükleri)
Emre Durmuş Youtube ve kendi sitesinden içerikler paylaşıyor.kendisinin sitesinden aldığım bilgileri sizlere paylaşmak istiyorum.

Merhaba ben Emre, Sırtçancamla beraber 2015 yılından beri dünyayı geziyorum. Şimdiye kadar 40’dan fazla ülkede ve yüzlerce farklı destinasyonda bulundum. Minimalist yaşam anlayışında dünya turu ile başlayan maceram, artık dünyanın bir yerlerinde yaşamaya evrildi. Sürdürülebilir bir yaşam kurmaya karar vermemle beraber sorduğum cevapların bir çoğunu yolda buldum. Bugün yaptığım işten keyif alıyorum, öğreniyorum, deneyimliyorum. Benim gibi hayatını sorgulayan ve değiştirmek isteyen binlerce insana dünyanın farklı yerlerinden bin bir türlü yaşam modeli sunuyorum.

Bu Macera Nasıl Başladı?

Hatay’da geçen lise yıllarımda yakın arkadaşım Sari ile beraber Türkiye’nin bir çok şehrini otostopla gezdim. Daha sonra İstanbul’da Elektronik Elektronik Mühendisliği kazanmam ile beraber taşradan şehre gelmiş bir gencin hikayesi başladı.

 3 yıllık İstanbul zaman diliminde merak ettiğim tüm konulara burnumu soktum ve deneyimledim. Şehir yaşamından almam gereken her şeyi bu zaman diliminde aldım. Sonra ise sorgulama dönemlerim başladı, işte bu sorgulamarın sonucu olarak bugün buradayım ve yapmak istediğim şeyi yapıyorum.

Herkesin bir hayat hikayesi vardır ve bu yolu bireyin kendisin çizdiğine inanırım. Bende kendi hayat hikayemi yazmak, kalıplaşmış yaşam tarzlarından dışarı çıkmak istedim.
Istanbul’da hayatımı bırakmaya karar verdiğimde yaşadığım evdeki tüm eşyalarımı satıp/dağıtıp hiç bir şeye sahip olmama duygusunu yaşadım. Daha sonra ise üniversitemi ve işimi bıraktım.

Şimdi ise sırtçancam ile beraber dönüşü belli olmayan bir dünya turundayım. Her ne kadar dünyayı gezen sıradan bir genç modeli uyandırsam da bu aslında bi uyanış, sorgulama ve sorgulatma yolculuğu. Değişme, değiştirme ve üretme gayeleri ile yoldayım. Fotoğraf, film ve hayat hikayelerin peşindeyim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Clover

Kanuni Sultan Süleyman Kimdir?

Habbo Nedir?